Deutz-Fahr

deutz-fahr-logo-png-transparent

Deutz-Fahr je brand traktora i ostale poljoprivredne opreme. Osnovana je 1968. godine, nakon što je već u prošlom stoljeću preuzela većinski udio u FAHR-u, vodećoj tvrtki koja već u prošlom stoljeću proizvodi poljoprivrednu opremu, a to je grupa Klockner-Humboldt-Deutz AG (KHD).

Godine 1995. Deutz-Fahr se pridružio talijanskoj grupi SAME / Lamborghini / Hürlimann kako bi postao SAME Deutz-Fahr grupa, sada SDF grupa.

Povijest

Tvrtku Fahr osnovao je Johann Georg Fahr u drugoj polovici 1800. godine, a jedan od njegovih najznačajnijih proizvoda bio je samosložak proizveden 1911. godine, dok je prvi traktor, Fahr F22, sagrađen 1938. godine po ideji Wilfreda. Fahr i Bernhard Flerlage imali su Deutz F2M414 dizelski motor od 22 KS.

Prvi dizajn je razvijen, da bi postao Fahr T22 1940. i Fahr holzgasschlepper HG25 1942.

Nakon Drugog svjetskog rata, Društvo se moralo prilagoditi novim potrebama, proširujući svoj asortiman. Modeli su uključivali Fahr D30 W (1949), D15 (1949), Fahr D12N (1953), Fahr D17N (1953), D90 (1954) i Fahr D180H (1954).

Godine 1961. KHD je kupio 25% dionica Fahra. Stjecanje i potpuna kontrola postrojenja i poslovanja dovršeni su 1977.

Proizvedeni modeli

Strojevi i uređaji za zemljoradnju: krmne sjeckalice, vršalice, mlinovi, mlinovi, preše i  dizalice (1870)

Kombajni za stočnu hranu: kosačice, okretači i sakupljači sijena (1896)

Sakupljači žitarica, žetalica za žetvu, samobrađivača i kombajna (1909)

Kombajni za sijeno i slamu: preše, rotacijske preše, baleri, sjeckalice za slamu, rezači kukuruza, prikolice za samoposluživanje (1952.)

Strojevi za transport, gnojidbu i obradu (1954)

Traktori Fahr

F22 (1938)     T22 (1940)     HG25 (1942)     D28U (1948)     D30W – D22 – D15 (1949)

D15H (1950)     D30L – D25H – D22P – D22PH (1951)     D55L – D12 – D60L – D45L – D12H (1952)    

D25N – D25NH – D12N – D12NH – D17N – D17NH (1953)

D17NA – D17NHA – D90 – D270B – D160 – D160H – D180H – D90H – D270H – D270     

D130 – D130H (1954)     GT130 – D181 – D400A – D400B – (1955)     D88 –D66 – D165H (1956)  

D130A – D130AH (1957)     D135 – D135H – D177 (1958)     

D133N – D177S – D460 – D131W – D131L – D133T (1959)     D88E – D132W – D132L (1960)

U posljednjih 70-ih, u Argentini, La Cantábrica lansira FX seriju Fahr-a. Tri modela kombiniraju liniju: FX 80, FX 100 i FX 120

df-6-sserie-ttv-3-880x495.

Povijest Deutza

Godine 1864. Nicolaus August Otto i Eugen Langen osnovali su N. Otto & Cie. u Kölnu, prvoj tvornici motora na svijetu, koja je 1933. postala Klockner-Humboldt-Deutz AG.

Godine 1867. “atmosferski plinski motor” koji su razvili N.A. Otto i E. Langen osvojili su zlatnu medalju na izložbi Universelle u Parizu, za najekonomičniji pogon stroj za laku industriju.

Godine 1872. proširena je tvornica i osnovano je dioničko društvo Gasmotoren-Fabrik Deutz AG (GFD).

Godine 1876. Nicolaus August Otto je dovršio “četverotaktni” motor s unutarnjim izgaranjem za sve vrste goriva; korištenje motora počelo se širiti diljem svijeta, počevši od Kölna.

Godine 1884. Otto je razvio paljenje magnetom niskog napona. Ovaj sustav električnog paljenja nabavio je Robert Bosch za svoje poslovanje.

Godine 1894. u Philadelphiji (SAD) započela je proizvodnja samohodnih strojeva s Otto motorima i traktorima.

Godine 1907. počela je masovna proizvodnja dizelskih motora u GFD-u.

Od 1907. do 1912., pod upravom Ettorea Bugattija rođenog u Italiji, neki su modeli automobila izgrađeni u Kölnu.

Godine 1914. Društvo je proslavilo 50 godina postojanja. Do danas su motori proizvedeni za ukupno 90.000 KS. U tvrtki je zaposleno 3.400 radnika i 700 uredskih djelatnika.

Godine 1921. osnovan je konzorcij s Motorenfabrik Oberursel AG, a naziv tvrtke promijenjen je u Deutz AG.

Godine 1927. Deutz je u Kölnu izgradio svoj prvi cestovni traktor s dizelskim motorom bez kompresora, Deutz MTH 222 snage 14 KS s dva stupnja prijenosa prema naprijed i jedan stupanj za vožnju unatrag.

Godine 1930. Motorenfabrik Deutz AG spojio se s tvrtkom Maschinenbauanstalt Humboldt AG, osnovanom 1856. godine, a Motorenfabrik Oberursel AF, osnovan 1892. godine, spojio se s Humboldt-Deutz Motoren AG.

Od 1934. godine proizveden je Deutz F2M 315.

Godine 1935. nastao je Deutz F3M 317, a 1936. godine slijedi “ljudski traktor”, F1M414, s jednim cilindrom, vodom hlađenim motorom od 11 KS – prvi mini-traktor u svijetu koji se masovno proizvodi. Traktor je bio presudan u promicanju mehanizacije malih farmi. F1M 414 izgrađen je do 1951. godine. Traktor je zatim proizveden s zrakom hlađenim motorom sve do 1959. godine.

Godine 1936. proizvođač kamiona Fahrzeugfabrik C.D. Magirus AG iz Ulme je stečen.

Godine 1937/1938. Klöckner je stečen i tvrtka je preimenovana u KHD: Klöckner – Humboldt – DEUTZ AG, jedna od najvećih njemačkih grupa, koja pokriva sve sektore industrije motora: automobile, kamione, vlakove, brodove, zrakoplove i traktore.

Znatna ratna šteta uzrokovala je zaustavljanje proizvodnje tijekom zime 1944-1945. Na kraju rata 74% proizvodnih pogona u Kölnu je uništeno. Godine 1945. započela je obnova s ​​velikim naporom.

Godine 1950., pet godina nakon završetka rata, situacija i proizvodnja vratili su se u normalne uvjete. Radna snaga: 13.000 zaposlenika; proizvodnja: 40.000 motora ukupne snage 1.5 milijuna KS; 10.000 traktora, 6.000 industrijskih vozila; promet: 300 milijuna njemačkih maraka.

To je bilo doba motora s hlađenjem na zraku. Prvi je bio F1L 514 od 15 KS. U tom razdoblju Deutz je uveo i izravni polet s dvostrukim trenjem. Zahvaljujući D 25 (1958), D 40 (1958) i D 15 (1959) s novom generacijom motora i FL 712 s prednjim ovjesima za poboljšanje udobnosti vožnje, Deutz je zabilježio veliki prodajni uspjeh.

Argentinac je 1952. godine izradio SIADA, pod licencom napravio prve traktore Deutz u blizini grada Cañuelas u pokrajini Buenos Aires. Pet modela (tri zračno hlađena i dva hlađena vodom) kao što su Deutz F1L514, Deutz F2L514, Deutz F3L514, Deutz F3M417 i Deutz F2M417.

Godine 1953. počela je proizvodnja gusenica. Godine 1958. uvedena je D serija traktora, s najboljim uspjehom u modelu D 40.

Godine 1962. strojevi su počeli dobivati ​​”Deutz-Transfermatic-System”.

Neposredno prije kraja serije, prvi šestocilindrični Deutz lansiran je 1964. D 80 je imao 75 KS.

Godine 1959. u Argentini potpisuje ugovor s tvrtkom La Cantábrica za proizvodnju traktora i poljoprivrednih strojeva u gradu Haedo, Buenos Aires. Prvi modeli su: Deutz D-35, Deutz D 30, Deutz D-55 i lokalna serija A poput Deutz A 110, Deutz A 70 – 26, Deutz A 70, Deutz A 50, Deutz A 45, Deutz A -40 / A-40 P, Deutz A 35, Deutz A 30 i Deutz A 55.

1964. logotip Magirus postao je simbol tvrtke KHD. Raspon traktora D05 tada je izgrađen (1965.) s pogonom na sva četiri kotača, kao i serija D06 (1968) s više od 380.000 prodanih modela.

Deutz-Fahr je osnovan 1968. godine, nakon što je kupio većinu dioničkog kapitala FAHR-a (Gottmadingen), vodeće tvrtke i dio Klockner-Humboldt-Deutz AG (KHD) grupe, koja već proizvodi poljoprivrednu opremu u prošlom stoljeću.

Godine 1969. kupljen je Ködel & Böhm iz Lauingena (Baviera), specijaliziran za proizvodnju poljoprivrednih strojeva. Također, 1970. godine u Argentini lansirani su sljedeći modeli: A 46 S-V / A 65 – A 65 “cañero” / A 85 / A 100 / A 130 / A 144.

Godine 1972. otkriven je INTRAC niz višenamjenskih traktora, s više automatskih priključaka za priključke, rasporedom kabine prema naprijed i prednjim podizanjem i PTO, što ih čini iznimno učinkovitim u poljoprivrednoj, građevinskoj i industrijskoj primjeni.

1978. godine na tržište je lansiran DEUTZ-DX: traktor nove generacije, s sinkroniziranim zupčanicima, sustavom podmazivanja, pogonom na četiri kotača kao standardom, elektroničkom regulacijom kuke i kabinama s elastičnim ovjesima, s konjskom snagom od 80 do 200.

Godine 1980. u Argentini je lansirao prvu traktorsku liniju Deutz-Fahr, sa sljedećim modelima: AX 80-S – AX 80-C, AX 100-S, AX 110 L, AX 120-S – AX 120 i AX 160-S / 160-F.

Od 1982. svi traktori imaju marku DEUTZ-FAHR.

Godine 1987. Deutz Argentina S.A. lansira sljedeće modele u Argentini: AX 4.60 / AX 4.60 Viñatero; AX 4,60 y AX 4,75 Super Despeje; AX 4,75; AX 4.100 / AX 4.100L; AX 4,120; AX 4,125 ST / DT; AX 4,140; AX 4,160; AX 4.170 i AX 4.190.

Godine 1992. Deutz-Fahr je proizveo svoj milijunti traktor. Godine 1993. s modelima AGROSTAR 6,71, 6,81 i 8,31, 165 – 230 KS korišteni su ELECTRONIC POWERSHIFT mjenjači proizvedeni u grupi SAME + LAMBORGHINI + HÜRLIMANN (SLH).

Godine 1995. KHD Agrartechnik GmbH iz Kölna (traktori) i Deutz-Fahr Erntesysteme GmbH iz Lauingena (kombajni, baleri) prodani su talijanskoj grupi SLH i nastala je SAME DEUTZ-FAHR GROUP.

Godine 1997. Klöckner-Humboldt-Deutz AG promijenio je naziv tvrtke u Deutz AG. Nova tvrtka fokusirala se na razvoj, proizvodnju, distribuciju i postprodajne usluge motora od 4 – 7400 kW.

6471_1537966312

Današnje serije

  • 5D Series
  • 5D Series Ecoline
  • 5G Series
  • 5C Series
  • 5 Series
  • 5 Series TTV
  • 6 Series
  • 6 Series TTV
  • 7 Series TTV
  • 9 Series
  • Agroplus
  • Agroplus Ecoline
  • Agrolux 65|75
  • Agrolux 310|320|410
  • Agrofarm G 410|430
  • Agrofarm T Ecoline
  • Agrofarm T-TB
  • Agrokid
  • Agroplus F-V-S
  • Agroplus F Ecoline
  • Agroclimber
  • Agroclimber F-V
  • Agrovector kombajni
  • Kombajni C9000 Series; C7000 Series; 6040 Series; 60 Series
  • Agrosky; iMonitor

Leave a comment